ניתוח אף בצבא

תוכן העניינים

ניתוח אף בצבא הנו מאמר איכותי ומקצועי שכדאי לקרוא מהתחלה ועד הסוף. מאמר זה עשוי לספק לכם תשובות על מרבית השאלות שנשאלות בקרב מתבגרים לפני צבא ובזמן השירות הצבאי.

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים המבוקשים והשכיחים ביותר בישראל כיום, בעיקר מכיוון והאף הוא האיבר הבולט ביותר בפנים ומראהו משפיע על נראות הפנים כולן. במהלך השנים האף גדל ולעתים הצורה שלו אינה מתאימה לפנים ואז נוצר מצב בו הביטחון העצמי יורד, ישנה תחושה של אי נוחות ליד אנשים אחרים ויכולות להופיע נחירות והפרעות נשימה מסוג זה או אחר.

 

אידיאל היופי משפיע על כולנו לצד הטכנולוגיה השמה את פנינו תחת אור הזרקורים ורמת החיים של אנשים אשר אינם מרגישים בנוח עם האף שלהם נפגעת, מצד שני אנשים אשר עברו ניתוח אף מדווחים כי הביטחון העצמי שלהם השתפר ואתו גם אורח חייהם.
כמובן שיש לחשוב ברצינות ולהבין שניתוח אף הוא ניתוח לכל דבר ועניין, יש לקבל את כל המידע ולהתייעץ עם רופא מומחה לפני שניגשים לתהליך זה. לאחר השארת הפרטים בטופס תקושרו למרפאות הרלוונטיות ביותר אליכם, תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ ולקבל את כל המידע שאתם צריכים.

 

ניתוח אף בצבא והאם ישנו גיל מינימלי לביצוע ניתוחי אף?

כן, אך הגיל אינו חצוב בסלע והוא תלוי בהתפתחות האישית של המטופל. כאשר מבצעים ניתוח אף קוסמטי ישנה העדפה ברורה לעשות זאת לאחר שהאף מסיים לגדול בכדי לשמור על התוצאה ולא להתערב בתהליכים הטבעיים של הגוף. בדרך כלל תהליך גדילת האף מסתיים בגילאי 14-15 אצל בנות ו-16 אצל בנים. במהלך פגישת הייעוץ הראשונית עם הרופא המומחה תיבחן ההתאמה לניתוח. במקרים בהם מדובר בניתוח אף שלא רק למטרות אסתטיקה יש להיוועץ עם הרופא מה היא דרך הפעולה הנכונה ביותר ולברר כמה עולה ניתוח אף, על מנת לקבל את ההחלטה בעיניים פקוחות לחלוטין.

ניתוח אף בצבא

מתי עושים ניתוחי אף?

ניתוחי האף נעשים בכל הגילאים אצל נשים וגברים כאחד אך אנו רואים מגמת עלייה בקרב בני הנוער המבקשים לעשות ניתוח אף בצבא לצד נשים בגילאי השלושים. בניגוד לניתוחים פלסטיים אחרים התוצאה של ניתוח אף נשארת ונשמרת במהלך השנים ואין צורך לתחזק אותה, זו היא הסיבה מדוע רופאים מנתחים מוכנים לקחת אחריות על ניתוחים מסוג זה אפילו אצל מטופלים צעירים. חוסר בטחון בקשר למראה החיצוני הוא בעיה אשר יכולה ללוות מתבגרים במהלך כל חייהם ולפגוע באורח חייהם ובהתפתחויות החברתיות שלהם במהלך שנים קריטיות אלה. נמצא כי בני נוער אשר עברו ניתוח אף מדווחים כי הביטחון העצמי שלהם עלה וכתוצאה מכך הם היו יכולים להמשיך בהתפתחות שלהם בצורה בריאה יותר, כמובן שיש לבדוק שעושים את הניתוח מהסיבות הנכונות ושהוא נעשה למענך ולא בשביל אף אחד אחר.

במידה ואתם לפני צבא ואתם לפני גיל 18 אנו מזמינים אתכם לקרוא מאמר נוסף בנושא ניתוח אף בגיל צעיר.

 

ובכל זאת – כמה עולה ניתוח אף?

העלות של ניתוחי אף יכולה להשתנות בין רופא לרופא ומומלץ לדבר עם כמה מרפאות, לבדוק מה הן מציאות, באיזה מחיר וכמובן את הניסיון של הרופא. כל המידע הזה ועוד יינתן במהלך פגישת הייעוץ הראשונית והלא מחייבת. העלות של ניתוח אף משתנה על פי סוג הטכניקה, מוניטין הרופא, צוות העזר והשתתפות הקופה הרפואית אך היא נעה בין 7,000 ל14,000 שקלים.

 

איך מחליטים אם לעשות ניתוח אף בצבא?

כאשר ניגשים להחלטה שכזו יש להבין קודם כל שהשאלה כמה עולה ניתוח אף היא אינה השיקול הראשון וגם לא השני. כאשר ניגשים להחלטה שכזו יש להבין כי היא נעשית מהמניעים הנכונים ובשבילך, לא בשביל אנשים אחרים, מכיוון ומדובר בניתוח מסובך כירורגית יש לבדוק את המוניטין והניסיון של הרופא וכבר בפגישת הייעוץ הראשונית תוכלו לדון בתוצאה הרצויה אשר תוצג לכם דרך הדמיה ממוחשבת. לאחר השארת הפרטים בטופס נוכל לקשר בינך לבין הרופאים המומחים והרלוונטיים ביותר אלייך. פגישת הייעוץ אינה מחייבת וזה הוא רק צעד אחד קטן היום לכיוון איך שברצונך להיראות מחר.
*אין זה משנה אם אתם בזמן הצבא או לא ולמעשה חייל דינו בכל הקשור לניתוח אף כדינו של כל אדם באזרחי או בצבא ובכל מצב חברתי או תעסוקתי אך יש להתכונן בהתאם ולתאם זאת מול המפקדים הרלוונטיים.

 

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

אלפי אנשים כבר הצליחו לחסוך דרכנו, מה אתך ?   צור/י קשר

השירות ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן