מנתח אף מומלץ

תוכן העניינים

האם שינוי משמעותי באיכות החיים הוא אפשרי והאם ניתוח אף יכול באמת לגרום לכך? שלושים אחוזים מהאוכלוסייה אינם מרוצים ממראה האף שלהם או בדרך בה הוא משתלב עם הפנים שלהם. דיווחים של אנשים אשר עברו ניתוח אף מראים כי ניתוח אף מעלה את הביטחון העצמי, מעלה את שביעות הרצון מהמראה החיצוני באופן כללי ומוביל לעלייה ניכרת באיכות החיים. למרות המגוון הרחב של שיטות הטיפול והמרפאות יש לזכור כי מדובר בהליך רפואי, וברוב המקרים כירורגי, ויש להיעזר ולהתייעץ עם מנתח אף מומלץ, מנוסה ומקצועי. אין צורך לחפש מנתח אף הכי טוב בארץ, במרבית המקרים מנתח אף מקצועי ומנוסה יוכל לספק לך את התוצאה הרצויה בדרך הטובה ביותר.

 

אילו דגשים יש לשים בעת השוואת המרפאות השונות

במרבית המרפאות ניתן לקבל ייעוץ לניתוח אף ללא עלות במעמד פגישת היכרות ראשונית ולא מחייבת. הדבר הראשון שיש לבדוק הוא את רמת המקצועיות של הרופא המנתח, הצוות הרפואי והמרפאה בכלל ואת רמת הציוד בו המרפאה משתמשת. מכיוון וישנן שיטות רבות לביצוע ניתוח אף ולא כל המרפאות מבצעות את כולן מומלץ להשוות בין הפרמטרים של כל שיטת טיפול. עיון בתיק העבודות של הרופא המנתח יוכל לסייע לך בהבנת הרמה המקצועית שלו ובמרפאות רבות ניתן לראות הדמיה ממוחשבת של נראות הפנים לאחר הניתוח.

 

היבטים שיש לברר על הטיפול עצמו

על ניתוח האף עצמו חשוב לברר ולהשוות בין המרפאות השונות מספר נתונים אשר יתקבלו בעת פגישת ייעוץ לניתוח אף. העלות של ניתוח האף היא דבר חשוב, מנתח אף הכי טוב בארץ יגבה יותר ממנתח אף ממוצע ולטיפולים שונים עלויות שונות. בנוסף לכך, יש לברר מה הן תופעות הלוואי של הניתוח ותקופת ההחלמה שלו, איזו אחריות הרופא המנתח מספק והאם היא מכסה תיקונים לניתוח. מומלץ לבדוק גם מה יהיו דרישות המנתח מבחינת תדירות פגישות הביקורת.

 

כיצד ניתן למצוא מנתח אף מומלץ

המלצות על מנתחי אף ניתן לקבל במעמד פגישת הייעוץ הראשונית במרפאות השונות, מומלץ לבחון גם את תיקי העבודות של הרופא המנתח ולהתרשם מן הרמה המקצועית שלו. בזמן פגישת ייעוץ לניתוח אף ניתן לקבל את כל המידע על רמת המומחיות והמקצועיות של המנתח. המלצות על מנתחים ספציפיים ניתן למצוא גם ברחבי האינטרנט אך חשוב לזכור כי אדם שנכתב עליו מנתח אף הכי טוב בארץ באינטרנט במרבית המקרים יתגלה כרופא מקצועי אך ממוצע.

לאחר השארת פרטים בטופס אנו נקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר עבורך ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. מרפאות אלו יקבעו אתך פגישת היכרות ראשונית בה יוסברו לך כל הפרטים אודות ההליך ויכולות המרפאה.

 

אילו בדיקות מבצע מנתח מקצועי לפני ניתוח אף

ישנן כמה בדיקות שכל רופא מקצועי מבצע בכדי להחליט האם מתאים לך לעבור ניתוח אף ואיזה הליך ישיג עבורך את התוצאה הרצויה בדרך המתאימה ביותר לך. בדיקות אלו יכללו את ההיסטוריה הרפואית שלך, ונתונים שונים של האף שלך כמו מבנה העצמות והסחוסים, אופי העור שלך וההתאמה של האף שלך להליך. כיום ניתן, בעזרת הדמיה ממוחשבת, להציג לך את מראה הפנים שלך לאחר הניתוח והודות לטכנולוגיה מתקדמת ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה מאוד.

 

מה השלב הראשון

השלב הראשון בדרך לאף שתמיד רצית היא ייעוץ לניתוח אף לטובת קבלת כל המידע הרלוונטי והבנה של כל הדברים שההליך כולל. עם אנחנו רוצים מנתח אף מומלץ יש לבחור באדם מנוסה המסוגל, מבחינת מקצועיות וטכנית, להביא אותך לתוצאה הרצויה בדרך המתאימה ביותר עבורך. עכשיו זה הזמן שלך למלא פרטים בטופס, אנחנו נדאג לקשר אותך למרפאות הרלוונטיות ביותר אשר יספקו לך את כל המידע, המחירים וההמלצות.

השירות ללא עלות וללא כל התחייבות מצידך!

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן