פיסול אף או ניתוח אף – כל המידע

תוכן העניינים

פיסול אף או ניתוח אף – ניתוחי אף הם ככל הנראה הניתוחים הפלסטיים המבוקשים ביותר, או לפחות בין הפופולריים ביותר. זהו לא נתון מאוד מפתיע, שכן האף הוא אחד האזורים הבולטים ביותר בפנים ויש לו השפעה רבה על המראה כללי, כמו גם על הביטחון העצמי. ישנם לא מעט אנשים אשר מעוניינים לבצע שינוי באף שלהם, משום שהוא גדול מדי, קטן מדי, רחב, צר או פשוט לא אטרקטיבי מספיק, ובין אנשים אלה רבים חוששים מהמילה ניתוח. גם החשש הזה אינו מפתיע.
ניתוח מעורר אסוציאציות שליליות לרוב, והתפיסה הזו הובילה גם להתחזקותו של פתרון אחר לטיפול במראה האף, פתרון שאינו כולל בהכרח ניתוח – פיסול אף. אז איזו מהשיטה עדיפה יותר?

פיסול אף או ניתוח אף?

פיסול אף או ניתוח אף? – מה הוא פיסול אף?

פיסול אף, בניגוד לניתוח אף, הוא הליך שמתבצע תחת הרדמה מקומית וקצרה שמאפשרת לרופא לבצע עיצוב מחדש של האף ללא ניתוח. הפתרון הזה נשמע קסום ובמובנים רבים הוא אכן כזה, שהרי העובדה שאין הליך כירורגי משמעותה שאין גם תופעות לוואי או תהליך החלמה כלשהו. מצד שני, חשוב להבין שפיסול אף, ככל שהוא מהיר ונטול תופעות לוואי, הוא גם תהליך שתוצאותיו זמניות וככל הנראה עד שנתיים מאוחר יותר כבר תראו שוב את האף המקורי שלכם, זה שרציתם כל כך להיפרד ממנו. ניתוח אף, לעומת זאת, הוא ניתוח שתוצאותיו קבועות.
מאחר וסביר להניח שמי שמחפש לבצע שינוי באף מחפש שינוי קבוע, ככל הנראה השיטה הזו קצת פחות עדיפה עבורו, ואולי כדאי בכל זאת לשאול את החלופה של ניתוח אף.

מה הוא ניתוח אף?

ניתוח אף מתבצע תחת הרדמה מלאה, בניגוד להליך של פיסול אף שתואר קודם לכן. ישנן שתי טכניקות מרכזיות לביצוע ניתוחי אף – פתוחה וסגורה – והרופאים השונים פועלים על פי אחת השיטות הללו. בטכניקה הסגורה מתבצע חתך פנימי ברירית האף לפני שמתבצעים התיקונים באף עצמו, ואין בשיטה הזו צלקות חיצוניות, בעוד בשיטה הפתוחה ישנם גם חתכים חיצוניים לצורך הרמת העור מעל שלד האף, כדי שאפשר יהיה לראות בקלות רב את כל המרכיבים האנטומיים של האף, בניגוד לשיטה הסגורה שמתבצעת על ידי מישוש. מנתח פלסטי מקצועי ומנוסה אמור להכיר את שתי השיטות, גם אם הוא מיומן בשיטה אחת יותר מהאחרת ואף מעדיף לעבוד בה.
ההליך הכירורגי הזה גם הוא קצר יחסית, אלא שבשונה מהליך של פיסול אף, כאן נדרשת החלמה מסוימת ובתום הניתוח יתקבלו מצד הרופא הנחיות ברורות לגבי המשך תהליך ההתאוששות בבית.

איזו שיטה עדיפה?

אתם בוודאי שואלים את עצמכם כרגע – מה עדיף? פיסול אף או ניתוח אף? התשובה הנכונה תלויה בעיקר בכם, במטרות שלכם ובחששות שמלווים אתכם. אין ספק שניתוח אף, בהיותו הליך כירורגי שמתבצע תחת הרדמה מלאה וסכין מנתחים, הוא ניתוח שעשוי לעורר מתח רב בקרב מי ששוקל את החלופה הזו, אבל יש לו גם יתרונות משמעותיים, בוודאי על פני האפשרות של פיסול. היתרון המרכזי והחשוב ביותר הוא משך הזמן שבו תיהנו מהתוצאות, שכן פיסול אף מאפשר שינוי של מראה האף לטווח קצר יחסית (עד כשנתיים) לעומת תוצאה סופית, קבועה ויציבה, שתתקבל לאחר ניתוח האף ותלווה אתכם למשך כל חייכם.

רוצים לדעת כמה עולה פיסול אף ? כנסו למאמר : שיפור מראה האף ללא ניתוח.
התייעצו עם רופאים שונים וגם עם חברים, שוחחו עם מי שעבר ניתוח ונסו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. למידע נוסף על שיטות הטיפול השונות, השאירו לנו את מספר הטלפון שלכם ונשמח להשיב לכל שאלה בנושא של ניתוחי אף ופיסול אף.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן