סיבות לעבור ניתוח אף אסתטי או רפואי

תוכן העניינים

>>סיבות לעבור ניתוח אף אסתטי או רפואי

מכיוון והוא יושב בדיוק במרכז הפנים, כל שינוי של הצורה או הגודל שלו יכולה להשפיע בצורה קריטית. על הנראות של הפנים כולן. בנוסף לכך, האף הוא חלק עיקרי במערכת הנשימה ולעתים קרובות ניתוח אף רפואי יגיע עם הקלה ושיפור גבוה באיכות הנשימה והחיים. מסיבות אלו אנשים רבים צריכים ניתוחי אף אך הסיבה בגללה הם כל כך פופולריים בשנים האחרונות היא ההתקדמות בענף. רופאים מומחים לצד שיטות טיפול מתקדמות מאפשרים להגיע למגוון רב של תוצאות מרשימות ביותר בעלות ובכמות כאב קטנה יחסית.

מומלץ מאוד לקבל החלטה סופית רק לאחר מפגש עם רופא מומחה אשר יוכל להסביר לך את כל האפשרויות העומדות בפנייך. לאחר מילוי הטופס אנו נדאג לקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר אלייך, דרכן תוכלי לקבל את כל המידע וכמובן גם לקבוע את פגישת הייעוץ הראשונית והלא מחייבת. השאירו לנו פרטים

 

ניתוח אף אסתטי

ניתוח אף אסתטי מוגדר כך מכיוון ולניתוח אין כוונה ליצור שיפור רפואי כל שהוא ומטרתו היא לשפר ולשנות את המראה החיצוני בלבד. ישנם מקרים רבים אומנם, בהם ניתוח אף אסתטי הוביל לשיפור בדרכי הנשימה וליתרונות רפואיים. ישנם מספר גורמים אסתטיים למעבר ניתוח אף אך בפשטות אם אינך מרוצה מצורת האף שלך, ניתוח אף יכול להעלות את איכות החיים שלך בצורה פנטסטית. בעזרת ניתוח אף ניתן לשנות את גודל האף, צורתו, השיפוע שלו ועוד.

 

הודות לטכנולוגיות מתקדמות, תוכלי לראות הדמיה ממוחשבת של התוצאה בזמן פגישת הייעוץ אצל הרופא. הרופא ואת תוכלו לעצב את הצורה בה האף שלך יראה לאחר הניתוח וכך את לוקחת חלק פעיל בתהליך הבחירה ותוכלי לקבל מושג לגבי המראה שלך לאחר הניתוח.

 

למאמר המורחב בנושא זה (כולל גם מחירים) היכנסו: ניתוח אף אסתטי

ניתוח אף רפואי

ניתוח אף למטרות בריאותיות היינו הליך רפואי לכל דבר אשר מטרתו היא שיפור דרכי הנשימה או תיקון ליקויים במערכת הנשימה. הניתוח נעשה לאחר המלצת רופא מומחה בכדי לתקן ליקוי ספציפי אך ישנם מקרים בהם ניתן לשלב בזמן הניתוח הרפואי הליכים אסתטיים. כמובן שזה אינו המקרה בניתוחים רבים אך מומלץ לשאול את הרופא במקרה ושיפורים אסתטיים מעניינים אתכם.

 

לאחר קבלת הפנייה לניתוח אף מן הרופא תוכלו לקבל טיפול במספר מרפאות ומומלץ להיוועץ עם כמה בכדי לשמוע על כל האפשרויות לטיפול בליקוי אותו אתם מעוניינים לרפא. בעזרת ניתוח אף רפואי ניתן לטפל בתופעות של נחירות או דום נשימה בשינה אשר ישפרו את איכות השינה ובכך את איכות החיים. כמו הן ניתן לתקן מחיצות אף אשר גורמות לסטייה של אוויר באף, לנחירות, כאבים ואפילו דימומים.

 

למאמר המורחב בנושא זה (כולל גם מחירים) היכנסו: ניתוח אף רפואי

סיבות לעבור ניתוח אף אסתטי או רפואי

מה דומה בין שני סוגי הניתוחים

כאשר במודבר בניתוח אף רפואי ובניתוח אף אסתטי אנו נגלה כי לא סתם ישנם הרבה קווי דמיון. מכיוון ומדובר באותו אזור בגוף ובניתוחים המשנים את המבנה של אותן הרקמות, רוב המרפאות מבצעות את שני סוגי הניתוחים. רופאים מומחים יודעים לעשות מניפולציות על אותם סחוסים ושכבות עור בכדי לקבל את התוצאות הרצויות, בין אם הן רפואיות, אסתטיות או קצת משתיהן. קופות חולים רבות מציעות סבסוד לניתוח אף רפואי ואסתטי ולכן מומלץ לבדוק אפשרות זו בכל מקרה.

 

כמו כן, בשני המקרים מתבצעת פגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת בין המטופל לרופא המנתח. בפגישה זו יוסברו לך האפשרויות העומדות בפנייך, תוחלט התוצאה הסופית וכמובן שגם יוסבר לך לגבי העלות הכלכלית, דרכי סבסוד ולוחות הזמנים של ההליך.

ואם את/ה עדיין מתלבט/ת, או סתם מבולבל/ת, תנו לנו לעזור לך! מלא/י את פרטיך בטופס ונציג יצור עמך קשר בהקדם ויציע לך את מגוון המומחים לניתוח אף, וכמובן תקבלו הצעות מחיר מפתיעות.

אלפי אנשים כבר הצליחו לחסוך דרכנו, מה אתך ?   צור/י קשר

השירות ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן