כריתת קונכיות האף

תוכן העניינים

קונכיות האף הן בליטות הקיימות בכל נחיר והן מכוונות את האוויר העובר בתוך האף ומסננות אותו לקראת הכניסה לגוף. הקונכיות אחראיות על רמת הלחות של האוויר הנכנס דרך האף ועל סינונו מרעלים או זיהומים למיניהם. תפקידן של הקונכיות הוא חשוב מאוד אך לעתים הצורה או הגודל שלהן אינו תואם לזה של האף ואז מתחילות בעיות. קונכיות מוגדלות באף יכולות לגרום לקשיים בנשימה, הפרעות בשינה, כאבי ראש, התעבות של רירית ואף דלקות חוזרות באף ובסינוסים. כריתת קונכיות האף או צריבת קונכיות האף הם הליכים רפואיים בהם מעצבים מחדש את נתיב האוויר באף כך שהוא יהיה נכון יותר ומתאים למבנה האף שלך.

 

כיצד מתבצעת כריתת קונכיות האף

קונכיות מוגדלות באף יכולות לגרום למגוון תופעות לוואי לא נעימות וההליך הרפואי הזה ידוע כמשפר את איכות חייו של המטופל בצורה דרסטית. ההליך מתבצע על ידי רופא מוסמך ורק לאחר שנעשו בדיקות רפואיות כגון בדיקת דם וצילום. בזמן פגישת ההכנה יתאפשר לך להחליט, בעזרת הרופא המטפל, האם ברצונך להיות תחת הרדמה מלאה או מקומית. ניתוח האף אורך בדרך כלל בין שעה לשעה וחצי ובו הרופא המנתח מאתר את הנקודות הבעייתיות ומתקן אותן.

 

מה הוא תהליך התיקון של קונכיות מוגדלות באף

בעזרת מכשור ממוזער הכולל מצלמה, הרופא המנתח חוקר את דרכי הנשימה של המטופל ומאתר מקומות בעייתיים כגון סטיות של מחיצת האף, קונכיות מוגדלות באף וכדומה. לאחר זיהוי ההפרעה, המנתח חושף את הסחוס או העצם הגורמים לחסימה ומתקן אותם, לעתים מתבצעת כריתת קונכיות האף מלאה של מספר קונכיות. לאחר שהרופא המנתח סיים הוא מחזיר את הרירית למקומה בכדי לאפשר ריפוי של פנים האף.

למידע נוסף בנושא זה היכנסו למאמר המורחב: מידע לגבי קונכיות מוגדלות באף

מה היא תקופת ההחלמה מצריבת קונכיות האף

צריבת קונכיות האף היא טיפול מתון יותר לקונכיות אף מוגדלות מאשר כריתה אך מבחינתך ההליך יהיה זהה. במקרים בהם לא התאפשר לתפור את הרירית למקומה, לאחר הניתוח יש להצמיד את הרירית שהוספה על ידי שימת תחבושת לחץ באף למספר ימים. במרבית המקרים תקופת האשפוז לאחר הניתוח תהיה כיומיים בסופם יינתנו לך הנחיות ספציפיות מן הרופא המנתח ותקבע פגישת מעקב. אף על פי שהחלמה מלאה מהניתוח לוקחת כחודשיים, יתאפשר לך לחזור לעבודה לאחר שבוע וכל תופעות הלוואי אמורות להיעלם לאחר שלושה או ארבעה שבועות.

 

כיצד מומלץ לבחור את המרפאה אשר תבצע את הטיפול

הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שמדובר כאן בהליך רפואי שמטרתו היא לשפר את איכות חייך ולעתים הוא אף הכרח בריאותי. מומלץ מאוד לבחון מספר מרפאות, להתייעץ עם הרופאים המנתחים השונים ולהבין אילו אפשרויות עומדות בפנייך. יש לבדוק את רמת הניסיון של המרפאה ולראות תוצאות של הליכים דומים שהצוות שם ביצע בעבר. בנוסף לכך, חשוב מאוד לברר על ניסיון המרדים, בעיקר כאשר מדובר בהרדמה מלאה. במקרים רבים העלויות של ההליכים השונים ישתנו בין מרפאה למרפאה, יש לבחור בהליך הנכון ביותר עבורך אפילו אם מדובר בהשקעה כספית נוספת.

 

פשוט לנשום לרווחה

בעיות בדרכי הנשימה פוגעות באורח החיים בצורה קשה מאוד, החל בכאבי ראש ומצב רוח ירוד במהלך היום ועד להפרעות קשות בשינה. אנשים אשר עברו כריתת קונכיות האף מדווחים על מצב רוח מרומם, רעננות ואנרגיות מחודשות. עכשיו הגיע התור שלך לנשום לרווחה, לאחר השארת פרטים בטופס נדאג שהמרפאות הרלוונטיות ביותר יחזרו אלייך ויספקו לך את כל המידע בנושא קונכיות מוגדלות באף וכריתתם לרבות מחירים ומידע רלוונטי באותה עת.   התקשרו או צרו קשר כאן

 

השירות מסופק לגולשים בחינם וללא התחייבות!

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן