ניתוח אף נשרי

תוכן העניינים

ניתוח של האבר הבולט ביותר בפנים מחייב רמה גבוהה של דיוק ומקצועיות.
נכון להיום ניתוחי אף עומדים בראש סדר העדיפויות של אנשים בכל רחבי העולם, אך הם פופולריים בעיקר בקרב גברים ונשים עם אף נשרי.
בעזרת הניתוח הקוסמטי ניתן לשנות בצורה דרמטית את מראה הפנים ולשפר את תחושת הביטחון האישי.
הבעיה היא שלא תמיד קל למצוא מכון מקצועי עבור ניתוח אף נשרי ולכן כדאי להתחיל את החיפוש כאן אצלנו באתר.
כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים ואנו נדאג להעביר אליך פניות של מכוני האסתטיקה מרחבי הארץ.
השארת פרטים מבוצעת באמצעות טופס צור קשר באתר.

מטרת ואופי ניתוח אף נשרי

כדאי לאנשים עם אף נשרי לעבור ניתוח קוסמטי קודם כל כי הוא זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים.
מטרת הניתוח היא לתקן את המראה הנשרי ולהתמקד לא רק באורך האף או בגבנון אלא גם ברוחב של הבסיס והקצה,
באורך ורוחב הנחיריים ובשמיטת קצה האף לכיוון השפה. הניתוח מבוצע דרך חתכים שמוסתרים בתוך החניכיים ולכן הצלקות אינן נראות.
יתרה על כך, הניתוח מאפשר לתקן מחיצת אף עקומה וליישר אותה כדי להבטיח מעבר אוויר טוב יותר דרך הנחיריים.

מידע נוסף אודות ניתוח מחיצת אף, בקישור: ניתוח רפואי במחיצות האף – המדריך המלא! (כולל מחירים)

הבדלים בין ניתוח ותיקון

קיימת אפשרות לבצע תיקון אף נשרי במקום ניתוח קוסמטי. במקרים של תיקון קצה האף או כאשר נזקקים להשתלת סחוסים משתמשים בחתך בבסיס האף ומעל השפה, חושפים את שלד האף ומותירים רק צלקת קטנה מעל החתך. כמו כן, אפשר לבצע תיקון אף נשרי בעקבות ניתוח קוסמטי לא מוצלח. ברוב המקרים ניתן להסתפק בתיקון מקומי בלבד לאחר ניתוח קודם ולהשיג שיפור ברור בתוך זמן קצר. התיקון מבוצע על ידי רופאים עם הכשרה קוסמטית והטיפול לא כרוך בסיכונים מיוחדים. מאמר קשור לנושא זה: ניתוח אף קוסמטי ללא ניתוח באמצעות פיסול אף

ניתוח אף נשרי

הכנה והרדמה לפני הניתוח

השלב הראשון בניתוח אף נשרי זהה אצל גברים ונשים. הוא כולל פגישת ייעוץ עם המנתח, היכרות עם הצוות הרפואי וסדרת בדיקות. לאחר הבדיקות מקבל המטופל הנחיות לגבי צריכת תרופות, מזון ותוספי תזונה או ויטמינים. הכנות נוספות מתבצעות ביום הניתוח עצמו והן כוללות צום והחלפת בגדים. את הניתוח ניתן לבצע בבתי חולים פרטיים בפיקוח משרד הבריאות ובמכוני קוסמטיקה עם אישור מתאים. רוב המנתחים מעדיפים לבצע את הניתוח בהרדמה מלאה, אך קיימת גם אפשרות להרדמה חלקית.

סיבוכים וסיכונים לאחר ניתוח אף נשרי ובכלל

ניתוח אף נשרי מיועד מטבע הדברים לשנות את הצורה של האף, אך הוא מתאפיין בעיקר בפיסול של אבר קיים. כתוצאה מכך עשויים להיות שינויים בין התוצאות לפי הנתונים הטבעיים של כל מטופל. הנתונים הטבעיים גם מגבילים במידה מסוימת את יכולת השינוי של המנתח, לכן קיימת סבירות מסוימת לסיבוכים. הסיבוכים האפשריים הם דימום, שטפי דם מתחת לעיניים, נימול ותחושת גודש. עם זאת, הסיבוכים בדרך כלל אינם מסוכנים ואפשר להתגבר עליהם בעזרת התאוששות נכונה.

הגברת סיכויי ההצלחה של ניתוח אף נשרי

המנותח יכול לבצע מספר פעולות שיעלו את סיכויי ההצלחה של ההתערבות הרפואית. ראשית, עליו לבחור היטב את המנתח ולבדוק את הניסיון שלו עם אף נשרי. לא כל מנתח קוסמטי יודע כיצד להתמודד עם המאפיינים המיוחדים של אף נשרי ובאיזה אופן להגן על התוצאה מפני אסימטריה. שנית, רצוי לפגוש לפחות כמה רופאים ולהתעקש על הדמיה ממוחשבת. בעזרת הדמיה ניתן להתאים בין ציפיות המטופל לתוצאה הסופית ולצמצם את עוגמת הנפש. ההדמיות מבוצעות על ידי הרופא ובהתאמה לנתונים האישיים של כל מטופל.

כמה עולה ניתוח אף נשרי?

עלות ניתוח אף עומדת על כ-9,000 שקלים כאשר לכל סוג של ניתוח מחיר אחר במושפע בין היתר גם בפופולריות המנתח, רמת צוות העזר של המנתח, בית החולים וחדר הניתוח ששוכר המנתחגם לאזור הגאוגרפי בו מבוצע הניתוח יש השפעה על המחיר ובסך הכל עבור ניתוח אף נשרי תשלמו כ-8,000 שקלים בממוצע. מחיר זה ניתן להוזלה בדרכים מסוימות מעת לעת. מחירון ניתוחי אף המלא והמורחב היכנסו לקישור: מחירון ניתוחים

רוצים לדעת עוד? רוצים שנבדוק אפשרות להוזלה במחיר ?
הנכם מוזמנים להשאיר לנו את פרטי הקשר עמכם באמצעות
טופס צור קשר באתר.

השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות !

 

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן