עלות ניתוח אף

תוכן העניינים

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר כיום ושכיחותו נמצאת במגמת עלייה כבר שנים. האף הוא האיבר הבולט ביותר בפנים שלך והצורה שלו משליכה על הנראות של הפנים כולן. אף אשר לא משתלב בצורה אסתטית עם הפנים יוריד בצורה משמעותית את האיכויות הוויזואליות של הפנים והדבר יכול להוביל לירידה בביטחון העצמי ובאיכות החיים. מצד שני, אנשים אשר עברו ניתוח אף מדווחים על עלייה בביטחון העצמי ובשביעות הרצון מהמראה החיצוני שלהם. מכיוון ולניתוח אף מחירים גופניים נמוכים ביותר, עלות ניתוח אף הפכה לאחד הגורמים העיקריים בהתלבטות האם לעבור את ההליך. למרות זאת, כמה עולה ניתוח אף לא צריך להיות השיקול העיקרי שלך, יש להתייעץ עם רופא ולראות כיצד הניתוח ישנה את חייך והאם כדאי לך לעבור אותו.

 

אילו גורמים משפיעים על המחיר של ניתוח אף

ההתקדמות הטכנולוגית והכניסה של רופאים ומרפאות מומחים לענף גרמה לירידה במחירים של ניתוחי אף שונים. לשיטות שונות של ניתוחי אף מחירים שונים מבחינה כלכלית, מבחינת לוחות זמנים וזמני החלמה וכדומה. עלות ניתוח אף מושפעת ממספר גורמים, חלקם קשורים למאפיינים האישיים שלך כמו צורת האף ומבנהו או התוצאה הרצויה והמרחק שלה מן המצב הקיים. בעוד אחרים קשורים לוותק ומוניטין הרופא המנתח והמרפאה, צוות העזר הרפואי וסוג הטכניקה בה ישתמש הרופא. כמה עולה ניתוח אף אינה שאלה שניתן לקבל עליה תשובה כללית מכיוון והדבר אינדיבידואלי ומשתנה בין מטופל למטופל, הדרך הטובה ביותר לקבל הערכת מחיר היא דרך המרפאות במעמד פגישות הייעוץ הראשוניות והלא מחייבות.

 

באופן כללי מה היא עלות ניתוח אף ממוצעת

בהערכה גסה, לניתוח אף מחירים הנעים בין שבעת אלפים לכחמישה עשר אלף שקלים. חשוב מאוד להבין שזו היא הערכה גסה בלבד ולכן טווח המחירים הוא גדול. עקב טווח המחירים הרחב לצד מגוון המרפאות הקיימות והתחרות ביניהן, מומלץ מאוד לקבוע פגישות ייעוץ עם מספר מרפאות אשר יסבירו לך את אפשרויות הטיפול והתוצאות האפשריות עבורך. לאחר מספר פגישות יהיה לך את כל המידע הרלוונטי בכדי לעשות החלטה מושכלת. המידע שעלייך להשוות בין המרפאות השונות הוא באיזה ניתוח אף מדובר, מה תהיה התוצאה וכמה עולה ניתוח אף בכל אחת מן המרפאות הרלוונטיות אלייך.

לאחר מילוי הפרטים בטופס אנו נדאג לקשר בינך לבין המרפאות המומחיות והרלוונטיות ביותר עבורך. בזמן שיחת הטלפון יתאפשר לך לקבוע עם אותן מרפאות פגישות ייעוץ ראשוניות ולא מחייבות בהן יוענק לך כל המידע הרלוונטי.

השירות ניתן בחינם וללא התחייבות כל שהיא

האם לניתוח אף מחירים גופניים

כמו מרבית הניתוחים, לניתוח אף ישנה תקופת החלמה בה הגוף חוזר לשגרה ולעתים היא מלווה בתחושות לא נעימות ואפילו כאבים. סוג ניתוח האף אשר יבחר על ידך ועל ידי הרופא המנתח שלך יהיה הגורם העיקרי בקביעת אורך תקופת ההחלמה ורמת הקושי שלה. באופן כללי, ההחלמה מניתוחי האף השונים אינה קשה וברוב המקרים היא קצרה ביותר. כיום ישנם הליכים רפואיים המסוגלים לשנות את צורת הפנים בכלל והאף בפרט מבלי לבצע פעולה כירורגית פולשנית, הדבר מתרגם לתקופות החלמה כמעט ולא מורגשות ולעתים קרובות גם לשינוי במחיר של ניתוח האף שלך.

 

למי כדאי לעבור ניתוח אף

המשמעויות של ניתוח אף עבור אנשים רבים הן קריטיות, רובן נובעות מן העלייה בביטחון העצמי והשלמות עם המראה החיצוני. מצד שני, ניתוח אף אינו מתאים לכולם ולעתים אינו יוכל להביא אותך למראה הרצוי. מסיבה זו, מומלץ מאוד לקבוע פגישות ייעוץ במספר מרפאות, לראות איזה תהליך הן יכולות להעביר אותך ולאיזו תוצאה הן מסוגלות להביא אותך

 

למידע נוסף בנושא מחירים ועלויות לפי סוג ניתוח, ניתן להיכנס לדף המחירים בתחום זה בקישור.

לאחר השארת פרטים בטופס אנו נדאג לקשר אותך עם המרפאות הרלוונטיות ביותר אלייך. עכשיו זה הזמן שלך לעשות צעד קטן לכיוון הפנים שתמיד רצית. 

השירות ללא תשלום או התחייבות מצידכם!

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן