ניתוח אף פלסטי

תוכן העניינים

אם חיפשתם מאמר בנושא ניתוח פלסטי באף שאלות ותשובות, אתם יכולים להפסיק לחפש – הגעתם אל המקום הנכון. במאמר זה תוכלו למצוא מגוון רחב של שאלות ותשובות בנושא ניתוח פלסטי באף, ומגוון רחב של מידע על ניתוח אף פלסטי. כך, לפני שאתם ניגשים אל המרפאה או מחפשים מידע על ניתוח פלסטי באף מחיר ואופציות מימון, תדעו בדיוק מול מה אתם עומדים, האם כדאי לכם לבצע את הניתוח וכיצד תוכלו למצוא מחיר נוח ומשתלם מבלי להתפשר על איכות המנתח או המרפאה בה תבצעו את הניתוח.

לפרטים נוספים על ניתוח פלסטי באף שאלות ותשובות, מחירים ומידע נוסף – השאירו פרטים בטופס כעת!

למי מתאים ניתוח אף פלסטי ?

בכל מאמר ניתוח פלסטי שאלות ותשובות השאלה הראשונה שתמצאו היא
מאיזה גיל אפשר לבצע ניתוח אף פלסטי. ובכן, ניתוח אף פלסטי מתאים
קודם כל מגיל 16 בלבד, ורק במקרים חריגים, לרוב מבצעים ניתוח פלסטי
מגיל 18 בלבד, בשלב בו האף מסיים את הגדילה שלו וצורתו הסופית מתקבעת.
ולמי זה מתאים? כשבודקים עבור ניתוח פלסטי באף מחיר תוכלו לראות כי ישנם
שני סוגים של ניתוח אף פלסטי – ניתוח עבור צרכים קוסמטיים בלבד וניתוח
המשלב גם תיקון אסתטי וגם תיקון רפואי לאנשים הסובלים מבעיות נשימה ובעיות דומות אחרות. כשתבדקו עבור ניתוח פלסטי באף מחיר תראו כי הסיבה לשמה מבצעים את
הניתוח הבא משפיעה בצורה משמעותית על המחיר שתשלמו.
לרוב, ניתוח לצרכים רפואיים מסובסד על ידי קופות החולים ולכן העלות
הסופית שתצטרכו לשלם עבור ניתוח כזה תהיה נמוכה יותר.

מאמר מורחב בנושא: כמה עולה ניתוח אף מסובסד דרך קופת החולים

האם ניתוח פלסטי באף מתקן גם את המחיצה באף?

ניתוח פלסטי באף יכול בהחלט לתקן גם את המחיצה באף, כאשר הוא מבוצע
משיקולים רפואיים ולא אסתטיים בלבד.
רבים אשר סובלים מבעיות נשימה בשל תצורת מחיצת האף, ולכן עבורם
ניתוח אף יכול להיות הכרחי מאוד, גם אם לא יהיה לו שום קשר
לאסתטיקה ולא יבוצע שינוי חיצוני של האף במהלך הניתוח.
כאמור, במידה ומבצעים ניתוח אף משיקולים רפואיים נושא התשלום שונה לחלוטין.
אם אתם מבטוחים בקופת החולים תוכלו לקבל סבסוד חלקי או מלא
עבור הניתוח ולכן אם אתם זקוקים לניתוח מהסוג הזה לא כדאי להמתין יותר מידי עד שתבצעו אותו.

מאמר מורחב בנושא מחיצת אף: ניתוח מחיצת אף (כולל מחירים)

האם כדאי להסתמך על המלצות גולשים ברשת ?

אם חשבתם לנסות וללקט המלצות ברשת האינטרנט חשבנו רגע לפני שתתחילו לחפש המלצות גולשים. רשת האינטרנט עמוסה גורמים אינטרסנטיים הפועלים בשיתוף מרפאות ומנתחים על מנת להביא להם תנועה למרפאה אך ברוב המקרים הדבר אינו באמת מתוך המלצות אמתית אלא ממניעים כלכליים והשגת רווח שלא בצורה הוגנת. בכל הקשור להמלצות גולשים באינטרנט אנו מציעים לגולשינו כך:

  • לא כדאי תמיד לחפש את המלצות על מנתחים זולים שעלות ניתוח אף פלסטי זול יחסית ועל אחת כמה וכמה זול בצורה משמעותית ומחשידה.
  • המליצו לכם על מנתח מסוים ? כדאי לבדוק את מקור ההמלצה על ידי יצירת קשר עם הממליץ ורצוי באמצעות הטלפון תוך שאתם רואים את מספרו. כמו כן, התכתבות במייל ובדיקת פרטי זיהוי אלה באמצעות רשת האינטרנט. במקרים רבים תבינו כי עומד באחורי אדם זה פעילות סמויה המניעה גולשים לידי פעולות רכישה.
  • חיפשו את שם המנתח עליו המליצו לכם בצורה מסיבית והוסיפו לשורת החיפוש בגוגל ביטויים כגון: תביעה, רשלנות רפואית,רשלנות מוסדית,רשלנות באבחון, פסק דין, התרשלות, בית משפט ועוד כך תגלו מידע רב ומהותי אודות המנתח עליו המליצו לכם וכך תחסכו עגמת נפש רבה ותוצאה מאכזבת.
  • הדבר החשוב מכל: אם אתם רוצים להשיג מנתח שבאמת מומלץ יש לעבוד קשה אך זה שווה ונכון לעשות שכן, ניתוח אף ובכלל כל ניתוח הנו דבר משמעותי מאד בחייכם ועשוי גם לעלות כסף רב, בריאות ואיכות חיים. אנו מציעים לכם לפעול כך: א. רצוי לקבוע עם כמה שיותר מנתחים ולא לחשוב על עלות פגישת הייעוץ לעתים נגבה. ב. יש שיקראו לזה חוצפה אך אנחנו קוראים לזה "יסודיות" וזה פשוט לבקש ממזכיר/ת המרפאה או מהמנתח רשומות ניתוחי אף בהתאם לסוג הניתוח אותו אתם רוצים לעבור, אך לא מתוך בחירת המנתח אלא רשומות כלליות, שמות ומספרים של כ-10 ניתוחי אף אחרונים שבוצעו במרפאה ובלי להתעצל פשוט להתקשר אחד אחד ולכתוב לכם בדוח מה כל אחד עבר וכמה הוא מרוצה לדעתכם. ג. שהמנתח לא יספר לכם סיפורים, לא מדובר על ניתוחים או טיפולים כאלה דיסקרטיים וסודיות רפואית. עם המנתח עקשן ביקשו ממנו להתקשר ל-5 מנותחים בזמן הפגישה ורק לבקש מהם אישור להעברת הטלפון לכם ואתם כבר תתקשרו אחר כך בזמן הפנוי והנוח לכם לשאול שאלות.
  • אנו ממליצים לכם לגרום למנתחים בזמן הפגישה הרגשה שהם מאד יסודיים ומאד ביקורתיים וכי אינם נוטים לזלזל וכל בעיה מצידו עשויה להוביל אותו לבעיות גדולות אתכם, אחרי הכל הוא עשוי להיות המנתח שבאמת ינתח אתכם אז כדאי שידע טוב מאד מי אתם וכל נזק או תוצאה שאינה ראויה ומקצועית תוביל לתביעה ויותר מכך. אל תחששו מכלום, מדובר בגוף ובבריאות שלכם, בכסף שלכם ובמראה הפנים הכללי.

 

האם אפשר לחזות מראש את התוצאה של הניתוח?

לחזות במדויק את התוצאה של הניתוח כמובן שלא ניתן, אך כיום רופאים רבים משתמשים בתכנות הדמיה ממוחשבת אשר מאפשרים לכם לדעת מראש את התוצאה המשוערת מהניתוח וכיצד יראה האף בצורה החדשה בפנים שלכם.

כדאי מאוד לבחור במרפאה אשר עובדת עם תוכנת ההדמיה הזו. בצורה הזו תוכלו לחסוך מעצמכם עגמת נפש כאשר לאחר הניתוח תגלו כי הצורה החדשה של האף לא ממש מתאימה למבנה הפנים שלכם ויתעורר בכם רצון עז לשנות אותה שוב.

מדוע חשוב להתכונן היטב לתקופת ההחלמה לאחר הניתוח?

תקופת ההחלמה לאחר ניתוח אף הנה תקופה לא פשוטה כלל אשר כוללת מנוחה רבה וסיוע לו תהיו זקוקים בעבודות רבות, בעיקר בשל הכאבים והתשישותלכן כדאי להתכונן מראש לתקופה הזו, לעבור להתגורר אצל ההורים או לבקש מהם להגיע אליכם לפחות בימים הראשונים שלאחר הניתוח וכמובןלקחת מספיק ימי חופש מהעבודה בכדי שתוכלו לנוח ולהתאושש מהניתוח בצורה הטובה ביותרלסיכום, ניתוח פלסטי באף הוא לא דבר פשוט, ולכן חשוב מאוד לקבל מהרופא שיבצע את הניתוח מידע מלא לגבי ההכנה לניתוח, הניתוח עצמו וההתאוששותככל שתדעו יותר כך תהיו מוכנים יותר לקראת ההליך הרפואי שאתם עומדים לעבורכשמדובר בניתוח פלסטי באף שאלות ותשובות הן אחת הדרכים העיקריות לקבל את המידע שאתם זקוקים לו כדי לקבל החלטה בעיניים פקוחות ולכן השאירו פרטים באתר ונציגים ממרפאות שונות יחזרו אליכם עם כל הפרטים שיסייעו לכם בכך.

פורטל אף מושלם הנו חלק מרשת אתרים גדולה ומובילה ברשת בתחום הניתוחים והאסתטיקה אשר קיימת משנת 2007 וכבר חסכה לעשרות אלפי גולשים כסף רב באמצעות שירות יעיל במיוחד, מהיר ובמינימום טרחה מצד הגולש אל מקסימום שירות יעיל ומיצוי פוטנציאל הוזלת העלויות עבור גולשי פורטל.

השירות שלנו עובד וזה בדוק!!

השירות ללא עלות וללא התחייבות כלל !!

להצעת מחיר ומידע נוסף השאירו פרטים
השירות ללא עלות וללא התחייבות!
לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים
דילוג לתוכן